Rejestracja i powitalna kawa
Oficjalne otwarcie konferencji
Raport z badania „Trendy CX 2025”
Jolanta Tkaczyk, Arkadiusz Wódkowski ALK
Power Speech „Rehumanizacja. Czyli o nieracjonalnych aspektach CX”
Paweł Tkaczyk
Case Study „Klient w centrum Pracuj.pl. Nasza droga do lepszego CX”
Monika Dąbrówka, Rafał Stępień, Pracuj.pl
Panel Dyskusyjny, Jak platformy zakupowe budują mechanizmy customer experience dla sprzedawców i klientów końcowych
Marcin Bruś - Allegro Group, Karol - Tak Temu Adam Wysocki - LvLUp Media,
Przerwa kawowa i networking
Case Study „Strategia kontaktu z klientem w erze automatyzacji i AI: jak łączyć technologię z human touch”
Marta Kozicka – Trojan, Ikea
Lunch i networking
Debata Oksfordzka: “Sztuczna inteligencja poprawia doświadczenie klienta bardziej niż człowiek.”
Weronika Rosiak Jedz, Piotr Sadowski, Elżbieta Gierczyńska, Bartosz Lechowski, Arkadiusz Wódkowski
Case study: „Marka jako doświadczenie. Historia rebrandingów marek z Grupy OEX”
Andrzej Rozen - BNA/Brand New Attitude,
Panel dyskusyjny „Gen Z w centrum uwagi – wyzwania, inspiracje i trochę chaosu w świecie CX”
Maciej Wernicki – Marketing Director, Biofeed, Bartosz Żochowski - Head of Loyalty & CRM, Decathlon, Tomasz Baran – CEO Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna Paweł Modzelewski – Managing Partner, Blue Cloud,
CSR – „Rola lasów dojrzałych - dlaczego są istotne i co robią dla życia na Ziemi”
Agata Radzińska, Fundacja Las na Zawsze/ Połączona Puszcza Polska
Quiz wiedzy o CX
Podsumowanie i zakończenie konferencji