09:00 09:30

Rejestracja i powitalna kawa

09:30 09:45

Oficjalne otwarcie konferencji

9:45 10:15

Raport z badania „Trendy CX 2025”

Jolanta Tkaczyk, Arkadiusz Wódkowski ALK

10:15 10:45

Power Speech „Rehumanizacja. Czyli o nieracjonalnych aspektach CX”

Paweł Tkaczyk

10:45 11:15

Case Study „Klient w centrum Pracuj.pl. Nasza droga do lepszego CX”

Monika Dąbrówka, Rafał Stępień, Pracuj.pl

11:15 11:45

Panel Dyskusyjny, Jak platformy zakupowe budują mechanizmy customer experience dla sprzedawców i klientów końcowych

Marcin Bruś - Allegro Group, Karol - Tak Temu Adam Wysocki - LvLUp Media,

11:45 12:15

Przerwa kawowa i networking

12:15 12:45

Case Study „Strategia kontaktu z klientem w erze automatyzacji i AI: jak łączyć technologię z human touch”

Marta Kozicka – Trojan, Ikea

12:45 13:15

Lunch i networking

13:15 13:45

Debata Oksfordzka: “Sztuczna inteligencja poprawia doświadczenie klienta bardziej niż człowiek.”

Weronika Rosiak Jedz, Piotr Sadowski, Elżbieta Gierczyńska, Bartosz Lechowski, Arkadiusz Wódkowski

13:45 14:15

Case study: „Marka jako doświadczenie. Historia rebrandingów marek z Grupy OEX”

Andrzej Rozen - BNA/Brand New Attitude,

14:15 14:45

Panel dyskusyjny „Gen Z w centrum uwagi – wyzwania, inspiracje i trochę chaosu w świecie CX”

Maciej Wernicki – Marketing Director, Biofeed, Bartosz Żochowski - Head of Loyalty & CRM, Decathlon, Tomasz Baran – CEO Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna Paweł Modzelewski – Managing Partner, Blue Cloud,

14:45 15:15

CSR – „Rola lasów dojrzałych - dlaczego są istotne i co robią dla życia na Ziemi”

Agata Radzińska, Fundacja Las na Zawsze/ Połączona Puszcza Polska

15:15 15:30

Quiz wiedzy o CX

15:30

Podsumowanie i zakończenie konferencji