Rejestracja uczestników konferencji
Oficjalne rozpoczęcie CX OEX Summit
Prezentacja wyników badania zrealizowanego przez Akademię Leona Koźmińskiego i Agencję Badań Marketingowych
Wykład Inspiracyjny
Miłosz Brzeziński - Ekspert w dziedzinie psychologii biznesu
Case study: Luksusowe doświadczenia w obsłudze Klienta Mercedes-Benz - koncepcja, wyzwania, rzeczywistość
Paweł Kocon - PR Manager, MB Motors Mercedes-Benz Michał Serdakowski - Marketing Manager, MB Motors Mercedes-Benz
Panel dyskusyjny: CX na platformach Marketplace
Prowadzący:
Grzegorz Wroniszewski, COO Fulfilio
Współprowadzący:
Wojciech Wróblewski - Head of Marketplace, SellerSwitch
Piotr Ściegienny - e-Commerce Consultant, Dafi
Paweł Jabłoński - Key Accounts Supply Chain Lead, 3M
Bartosz Lechowski - Customer Experience and Marketing Executive, Human Magic Consulting
Przerwa kawowa
Panel dyskusyjny: Programy lojalnościowe z perspektywy klienta: fakty, mity, korzyści. Sekrety skutecznych programów lojalnościowych
Prowadzący:Przemysław Orłowski, Dominik Zacharewicz - Managing Partners, Loyalty PointWspółprowadzący: Barbara Fitał - CRM Senior Marketing Manager, DouglasAneta Pruk – Senior Marketing Manager, Vision ExpressPiotr Wojtczak – Head of Customer Marketing, IntermarchéBartosz Żochowski – Head of Loyalty & CRM, Decathlon
Case study: Zawsze klient w Coca Cola, transformacja obsługi klienta w Customer Care Center - najlepsze praktyki Customer Experience
Anna Bochenek - Customer Care & Support Manager, Coca-Cola Hellenic Bottling Company
Case study: Jak utrzymać wysoką jakość CX podczas łączenia firm
Maciej Arwaj Dyrektor Handlowy Ayvens Poland
Lunch
Panel dyskusyjny CX ukierunkowany na wzrost wartości firmy i wymierne korzyści biznesowe. Czy technologia i człowiek tworzą zespół doskonały?
Prowadzący:Ewa Czarnecka – CEO Voice Contact Center
Współprowadzący:
Marcin Charkiewicz – Dyrektor ds. Klienta, Black Red White SA
Mira Kawala - VP, Customer Experience, Allegro
Paweł Zawisza – Dyrektor Operacyjny, ARC Europe Polska
Case study: Koszyk pełen par: czyli jak produkty w FMCG znajdują swoje drugie połówki
Wojciech Dendys - Customer Business Development Manager, Grupa Maspex Sp. zo.o.
Case study: Dobry design to dobry biznes
Marcin Łasica, Head of Design, Flying Bisons
Wsparcie CSR
Prowadzący:
Mariusz Miotke OTOP
Zakończenie konferencji
Pożegnalna kawa