Maciej Arwaj
Dyrektor Handlowy
Ayvens Poland
Swoją karierę rozpoczął w 2008 roku w firmie świadczącej usługi logistyczne i administracyjne dla ALD Automotive Polska, po czym dołączył do ALD i stopniowo awansował na stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Odpowiadał za definiowanie i wdrażanie strategii firmy. W 2020 r. został mianowany na stanowisko Dyrektora Handlowego. Następnie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, nadzorującego integrację ALD Automotive i LeasePlan w Polsce. Po połączeniu organizacji objął stanowisko Dyrektora Handlowego połączonych spółek pod marką Ayvens. Maciej jest również członkiem Rady Nadzorczej Societe Generale Equipment Leasing.
Anna Bochenek
Customer Call Center Manager PL& Baltic
Coca Cola HBC
Doświadczony menedżer Centrum Obsługi Klienta z ponad 15-letnim stażem w zarządzaniu zespołami obsługi klienta oraz doskonaleniu procesów operacyjnych.Posiada szeroką wiedzę w zakresie strategii zwiększania satysfakcji klienta, optymalizacji wydajności zespołów oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Znana z efektywnego rozwiązywania problemów, motywowania zespołów do osiągania najwyższych standardów obsługi oraz skutecznego kierowania zespołami w dynamicznym środowisku.
Marcin Charkiewicz
Dyrektor ds. Klienta
Black Red White SA
Z wykształcenia ekonomista i psycholog, od ok dwóch dekad zajmuje się tematami związanymi z doświadczeniami – klientów, użytkowników, pracowników. Wcześniej przez wiele lat w telekomie, od trzech poznaje bardziej tradycyjny świat sprzedaży. Nauczyciel akademicki, okazjonalny prelegent i autor tekstów.
Wojciech Dendys
Customer Business Development Manager
Grupa Maspex Sp. zo.o.
Wojciech Dendys, z Grupą Maspex związany od 2013 roku. Jako Customer Business Development Manager specjalizuje się w customer i shopper marketingu. Skutecznie projektuje i wdraża strategie zwiększające sprzedaż produktów z kategorii Food, należących do rozbudowanego portfolio firmy. Swoje doświadczenie zawodowe budował w zespołach trade marketingu rynku tradycyjnego, nowoczesnego oraz eksportu. Z sukcesami realizował innowacyjne projekty, które wzmocniły współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi. Znany z inicjatyw usprawniających procesy i optymalizujących efektywność zespołów, łączy strategiczne myślenie z praktycznym wdrażaniem efektywnych rozwiązań rynkowych.
Barbara Fitał
CRM Senior Marketing Manager
Douglas
Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wartością i budowaniu lojalności Klientów na rynku telco i retail. Charakteryzuje się bardzo dobrym zrozumieniem potrzeb Klientów oraz funkcjonalności, które dostarczają im najlepszych rozwiązań do wzmacniania i rozwijania długotrwałych i silnych relacji z firmą. Specjalizuje się w tworzeniu i efektywnej realizacji kompleksowych strategii lojalnościowych służących budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zapewnieniu wysokiego poziomu satysfakcji Klientów co przekłada się na osiąganie założonych celów biznesowych. W zarządzaniu zespołem stawia na inspirowanie, proaktywne słuchanie i siłę synergii wspólnych działań.
Mira Kawala
VP, Customer Experience
Allegro
Doświadczona zarządzająca, z sukcesami wdrażająca strategię koncentrujące się na potrzebach klienta. Specjalizuje się w przeprowadzaniu organizacji przez zmiany, budowaniu relacji z klientami i podnoszeniu ich satysfakcji. Jest ekspertem w zakresie tworzenia organizacji, które w oparciu o wiedzę potrafią odpowiednio dbać o doświadczenie klienta (CEM). Swoją wiedzą skutecznie wspiera budowanie kultury zaangażowania i ciągłego doskonalenia. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie rozwijała na stanowiskach managerskich (dyrektor i członek kadry zarządzającej) oraz specjalistycznych (w tym jako manager produktu i manager operacyjny), łącząc obszary tzw. badania głosu klientów (VOC) i efektywności kontaktu z nimi. Zanim dołączyła do Allegro, zajmowała stanowiska kierownicze w Liberty Global/ UPC Polska oraz Call Center Poland. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i programu Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Paweł Kocon
Public Relations Manager
MB Motors Mercedes-Benz
Ekspert w zakresie budowania wizerunku komunikacji marek i firm ze społecznościami i konsumentami. Posiada 20-letnie doświadczenie z zakresu public relations, public affairs, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Łączy doświadczenie pracy w korporacjach z podejściem przedsiębiorcy i znajomością pracy administracji publicznej. Laureat Sabre Award 2016.
Paweł Jabłoński
Key Accounts Supply Chain Lead
3M
Paweł Jabłoński to menedżer z bogatym doświadczeniem w łańcuchu dostaw, transformacji cyfrowej, data science oraz strategii biznesowej. Swoją karierę rozwijał w różnych oddziałach 3M, wcześniej w Hitachi, GEA gdzie zdobył szerokie kompetencje w zarządzaniu oraz innowacjach organizacyjnych i systemowych. Paweł budował procesy wsparcia CX na poziomie korporacyjnym dla kluczowych klientów w różnych branżach (m.in. Amazon, ADEO, Kingfisher, BASF). W 3M Consumer od początku współtworzył w model DTC e-commerce via marketplace, dbając o dostosowanie wewnętrznych ekosystemów cyfrowych miejąc na celu optymalne doświadczenia klientów (CX).
Bartosz Lechowski
Customer Experience and Marketing Executive
.
Od ponad 18 lat zmienia firmy na bardziej skupione na Kliencie, po to, aby zwiększać ich sprzedaż i budować przewagę konkurencyjną. Pracował w wielu branżach (FMCG, Retail, Telecom, Pharma) kierując zespołami od 2 do 750+ osób w biurach w Polsce i globalnie, odpowiadając za 55 krajów świata.
W zarządzie IKEA kierował jedną z najbardziej udanych transformacji CX globalnie, podobne wyniki powtórzył jako Chief Experience Officer w Empiku oraz w Play, kierując najlepszym zespołem Projektowania Doświadczeń w CEE.
Obecnie jako konsultant, pomaga organizacjom kochać (albo chociaż lubić) swoich Klientów łącząc strategiczną wizję z przyziemną rzeczywistością poprzez tworzenie historii wartych opowiadania dalej.
Marcin Łasica
Head of Design
Flying Bisons
Od ponad 20 lat jest związany z branżą cyfrowego designu, zdobywając wszechstronne doświadczenie na wszystkich etapach dostarczania produktów cyfrowych. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami User Experience, które realizują projekty dla czołowych globalnych marek. W 2024 roku objął stanowisko Head of Design w Flying Bisons, największej agencji UX w Polsce. Projekty realizowane pod jego kierownictwem zostały wielokrotnie wyróżnione prestiżowymi nagrodami, takimi jak Red Dot Award, iF Design Award oraz UX Design Award.
Aneta Pruk
Senior Marketing Manager
Vision Express
Ekspertka w dziecinie marketingu i komunikacji. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w międzynarodowych sieci detalicznych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Obecnie kieruje działem marketingu w Vision Express, gdzie z sukcesem opracowuje i wdraża kampanie marketingowe mające na celu nie tylko przyciągnięcie nowych klientów, ale również budowanie ich lojalności. Jej pasją jest tworzenie strategii marketingowych skoncentrowanych na klientach i ich unikalnych potrzebach. Wyróżnia się umiejętnością łączenia analitycznych kompetencji z kreatywnym podejściem, co pozwala na tworzenie innowacyjnych rozwiązań rynkowych.
Michał Serdakowski
Marketing Manager
MB Motors Mercedes-Benz
Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w marketingu motoryzacyjnym. Jest odpowiedzialny za promocję czterech salonów Mercedes-Benz MB Motors w Piasecznie, Poznaniu i Jankach. Jego zadania obejmują wsparcie sprzedaży, rozwój biznesu, zarządzanie zespołem oraz ścisłą współpracę z Mercedes-Benz Polska i Emil Frey Polska. Laureat wielu nagród w wewnętrznych konkursach Mercedes-Benz na najlepsze strategie i projekty promocyjne.
Piotr Ściegienny
e-Commerce Consultant
Dafi
Piotr to doświadczony konsultant e-commerce, specjalizujący się w rozwoju kanałów sprzedaży online. Obecnie pracuje dla marki Dafi, gdzie odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii sprzedaży online na terenie Polski i innych rynków europejskich. Wcześniej zdobywał doświadczenie w markach Lilou, Simple Creative Products oraz Gino Rossi, zarządzając platformami e-commerce, kampaniami marketingowymi oraz tworząc strategie sprzedażowe i promocyjne. Jest ekspertem w wdrażaniu strategii omnichannel, integrujących różne kanały sprzedaży i komunikacji, aby zapewnić spójne doświadczenia dla klientów.
Anna Wiśniewska
Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji
Ayvens Poland
Od ponad 20 lat związana z branżą mobilności. Specjalizuje się w obsłudze klienta, marketingu i komunikacji. Karierę rozpoczęła w 2002 roku w LeasePlan Polska, gdzie przez 10 lat kierowała zespołem obsługi klienta korporacyjnego, odpowiadając za strategię wzrostu i retencję kluczowych klientów. Następnie objęła stanowiska Kierownika ds. Rozwoju oraz kolejno Kierownika ds. Marketingu i Komunikacji. Od 2024 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji w Ayvens Poland, utworzonej z połączenia LeasePlan i ALD Automotive.
Piotr Wojtczak
Head of Customer Marketing
Intermarché
Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszarów: e-commerce, digital marketingu oraz projektów lojalnościowych. Od 2016 r. związany z branżą retail. Od 2019 r. współpracuje z Grupą Muszkieterów w Polsce z siecią spożywczą Intermarché. W Intermarché odpowiada za łączenie świata online z offline. Prowadzi projekty związane z budowaniem lojalności do marki, omnichannel, customer experience. Zawsze zorientowany na klienta.
Bartosz Żochowski
Head of Loyalty & CRM
Decathlon
Ostatnie 10 lat spędził w Decathlon Polska, pełniąc różne role. Począwszy od Customer Service, przez budowanie świadomości wewnętrznej wokół Omnichannel, lądując w retailu jako Manager Zespołu, a potem Dyrektor dwóch sklepów warszawskich. Od niespełna dwóch lat odpowiedzialny za lojalizację klientów Decathlon, zarządzając programem lojalnościowym oraz CRM w Decathlon Polska, a także wspierając inne rynki strefy CEE. Prywatnie miłośnik roweru szosowego.
Paweł Zawisza
Dyrektor Operacyjny
ARC Europe Polska
Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, na kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Prawo.
Ekspert i menedżer z wieloletnim doświadczeniem pracy w różnych instytucjach finansowych (bankowość i ubezpieczenia). Jak członek zarządu zarządzał sprzedażą i marketingiem w Concordia Towarzystwach Ubezpieczeń oraz w pionierskim i modelowym na polskim rynku przedsięwzięciem z segmentu bancassurance: BZWBK-Aviva Towarzystwach Ubezpieczeń (obecnie Santander-Allianz). W swojej karierze zarządzał rozproszonymi strukturami sprzedaży oraz zespołami wsparcia biznesowego w Banku Santander.
W ARC Europe Polska od 06.2019. Pierwotnie odpowiadał za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu ubezpieczeniowego. Obecnie, dyrektor operacyjny, odpowiadający za następujące obszary Firmy: Centrum Obsługi Klienta (contact-center), Sieć podwykonawców usług pomocy drogowej (naprawy i holowania), Sieć dostawców mobilności (samochody zastępcze), Dział Obsługi Klienta (reklamacje i customer experience) oraz Dział Likwidacji Szkód (claims management).
Promotor wysokich standardów etycznych w biznesie.