Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie. Podczas CX Summit powered by OEX wygłosi power speeach "Rehumanizacja. Czyli o nieracjonalnych aspektach CX".
Marta Kozicka – Trojan
Ikea
Absolwentka wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz manager z 15letnim doświadczenie w międzynarodowych organizacjach. Pasjonatka obsługi klienta. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami na rzecz budowania lepszych doświadczeń z oferowanych usług oraz zwiększania efektywności biznesowej w podejściu human centric design. Obecnie pełni rolę Country Experience Designe Managera w Ikea Retail wspierając budowę omnichannelowej rzeczywistości słuchając potrzeb i głosu klientów. Podczas CX Summit powered by OEX przedstawi case study: Strategia kontaktu z klientem w erze automatyzacji i AI: jak łączyć technologię z human touch
Monika Dąbrówka
Menedżer Zespołów ds. Procesów Obsługi Klienta
pracuj.pl
Monika Dąbrówka – Menedżer Zespołów ds. Procesów Obsługi Klienta w Grupie Pracuj. Od lat związana z obszarem Customer Experience, gdzie łączy podejście procesowe z empatią wobec klienta. W codziennej pracy koncentruje się na projektowaniu i doskonaleniu ścieżek klienta, budowaniu kultury CX w organizacji oraz angażowaniu zespołów w działania proklienckie. Wierzy, że dobre doświadczenia zaczynają się od dobrze zaprojektowanych procesów.
Rafał Stępień
Senior Customer Relation Manager
pracuj.pl
Rafał Stępień – Senior Customer Relation Manager, Customer Care w Grupa Pracuj. Doświadczony lider, który od lat rozwija Dział Obsługi Klienta, łącząc strategiczne podejście z codzienną operacyjną skutecznością. Współtworzy i wdraża inicjatywy Customer Experience, stawiając na rozwój zespołów, wykorzystanie technologii oraz mierzalne efekty w relacjach z klientami.
Arkadiusz Wódkowski
Agencja Badań Marketingowych
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego; rocznik 1969; absolwent MBA (Akademia WSB). Specjalizuje się w strategiach obsługi klientów, zarządzania satysfakcją, poszukiwaniu insight-ów konsumenckich, różnicach pokoleniowych i trendach. W latach 2008-2012 prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.Kierownik studiów podyplomowych Zarządzane Doświadczeniem Klienta w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest autorem publikacji: "Marketing usług”, "Mystery Shopping - badanie jakości usług”, „Badania relacji”, „Badania satysfakcji”. Przygotowuje (dla PWN) podręcznik CX – zarządzanie doświadczeniem klientów. Zdobywca nagrody branżowej „Mentor 25-lecia branży badawczej. Współautor kolejnych edycji raportu "Trendy CX" (2024, 2025) dla OEX Group.
Jolanta Tkaczyk
Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, profesor w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie marketingowe, prorektorka ds Studentów i Jakości Kształcenia kadencji 2024-2028 w ALK. Trenerka i specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, doświadczenia klienta, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association). Współautorka badania “Trendy CX” 2024,2025.
Elżbieta Gierczyńska
wykładowczyni, Ekspertka CX i EX, przedsiębiorczyni
Weronika Rosiak-Jedz
Founder, CX & TX Consultant
Total Experience
Ekspertka Customer & Total Experience, projektuje doświadczenia klientów, pracowników i partnerów biznesowych, wnosząc perspektywę odbiorców do strategii i procesów firm. Weronika ma doświadczenie w różnych modelach biznesowych (B2B i B2C), współpracowała z firmami z branż finansowej, ubezpieczeniowej, zdrowotnej, deweloperskiej, IT, organizacjami pożytku publicznego oraz usługami publicznymi. Pracowała m.in. dla banków, fintech'u - globalnej firmy technologicznej, gdzie wspierała transformacje w obszarach CX, Customer Success i Revenue Enablement. Laureatka Customer Experience World Games 2023, jurorka edycji 2024 oraz Women in CX Awards 2025 w kategorii „Technology”. Prelegentka konferencji branżowych i autorka publikacji nt. doświadczeń klientów i analizy ich ścieżek w magazynach branżowych. Na co dzień współtworzy rozwiązania, które łączą potrzeby klientów, zespołów i biznesu, pomagając firmom zwiększać wartość i projektować doświadczenia na poziomie strategicznym i operacyjnym.
Piotr Sadowski
Pomysłodawca CustomerHero, prezes w CustomerHero i Webankiecie
Od ponad 15 lat współtworzy platformę do zbierania feedbacku klientów. Wspiera menedżerów w pozyskiwaniu feedback od klientów, wyciąganiu wniosków i dzieleniu się nimi w organizacji. Od 2005 roku współtworzył najpopularniejszy serwis do ankiet on-line Ankietka.pl. Doświadczenie z badaniami i internetem zdobywał również w Gemiusie (od 2008 roku). Od 2013 roku jest współwłaścicielem platformy do ankiet on-line Webankieta.pl. Od szeregu lat zafascynowany wskaźnikiem lojalności klientów i pracowników (e) NPS, czego efektem jest Certyfikacja Satmetrix. Regularnie publikuje w branżowych mediach w tematyce Customer Feedback. Wiedzę i doświadczenie w tym zakresie zdobył pracując z takimi klientami jak: eObuwie, Answear, Rossmann, Medicover, Aviva/Allianz, Vectra, Dom Development, Santander, PZU, Leroy Merlin, Żabka, Play, NFZ, Santander Consumer Bank, Polkomtel, Eurobank oraz Polska Press.
Marcin Bruś
Allegro Group, Group Director Advertising
Prowadzi obszar retail media i monetyzacji w największym marketplace w Europie Środkowej. Dyrektor wyższego szczebla z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w e-commerce, platformach cyfrowych oraz FMCG. Udokumentowane osiągnięcia w zakresie ładu korporacyjnego, tworzenia wartości i transformacji cyfrowej. Doświadczony w skalowaniu biznesów, zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz budowaniu wzrostu w Europie i regionie CEEMEA. Posiada dogłębną wiedzę z zakresu strategii, retail media, komercjalizacji oraz zarządzania interesariuszami. Poza biznesem – pasjonat alpinizmu i biegów górskich na długich dystansach (zdobył Eiger, Mont Blanc, Matterhorn, Cotopaxi)
Karol Tak
Senior Manager, Business Development
Temu
Karol Tak to ekspert z międzynarodowym doświadczeniem w rozwoju i ekspansji marketplace'ów. Obecnie, jako Senior Manager w Temu, odpowiada za rozwój sprzedawców z Polski i Europy Północnej. Wcześniej, jako Head of Centre of Commercial Excellence, kierował rozwojem strategicznym i planowaniem finansowym marketplace'u Zalando na 27 rynkach. Poprzednio jako Head of Sales marketplace'u Zalando, odpowiadał za rozwój platformy na 10 rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Doświadczenie zdobywał również w Amazonie, gdzie wspierał ekspansję firmy na polski rynek, oraz w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za rozwój Allegro Smart oraz rozwiązań reklamowych na platformie. Łączy wiedzę z zakresu rozwoju biznesu, strategii komercyjnej, technologii i analityki, by zapewniać jak najlepsze doświadczenia dla kupujących i sprzedających na platformach sprzedażowych. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie."
Andrzej Rozen
Strategic Director & Partner BNA
Brand consultant, ekspert w zakresie tożsamości marki, współzarządzający agencją brandingową BNA. Z wykształcenia socjolog, od ponad 10 lat doradza największym markom w Polsce. Współtwórca rebrandingów takich marek jak Żabka, Onet, WP, Autopay, OEX, House.
Bartek Lechowski
Customer Experience and Marketing Transformation Guide
Human Magic Consulting
Od ponad 18 lat zmienia firmy na bardziej skupione na Kliencie, po to, aby zwiększać ich sprzedaż i budować przewagę konkurencyjną. Pracował w wielu branżach (FMCG, Retail, Telecom, Pharma) kierując zespołami od 2 do 750+ osób w biurach w Polsce i globalnie, odpowiadając za 55 krajów świata. W zarządzie IKEA kierował jedną z najbardziej udanych transformacji CX globalnie, osiągając najlepsze wyniki satysfakcji Klienta w historii pomiarów i zwiększając tempo wzrostu sprzedaży o 128%. Podobne wyniki powtórzył jako Chief Experience Officer w Empiku oraz w Play, kierując (prawdopodobnie) najlepszym zespołem Projektowania Doświadczeń w CEE. Teraz pomaga małym i dużym firmom poprawiać swoje wyniki biznesowe dzięki AI oraz kochać (albo chociaż lubić) swoich Klientów łącząc strategiczną wizję z przyziemną rzeczywistością poprzez tworzenie historii wartych opowiadania dalej.
Maciej Wernicki
Dyrektor Marketingu w BIOFEED, polskim producencie produktów dla zwierząt. Wcześniej zarządzał markami Brit oraz Carnilove na polskim rynku. Oprócz branży zoologicznej koordynował projekty z zakresu marketingu sportowego (m.in. dla Under Armour i Reebok) oraz nowych technologii (dla takich marek jak Microsoft, LG czy Allegro). Był także pierwszym Polakiem zatrudnionym przez producenta smartfonów realme i odpowiadał za planowanie oraz koordynację debiutu marki w Polsce. Ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej, pracując zarówno po stronie agencji oraz klienta. W wolnym czasie trenuje boks, gdzie — podobnie jak w marketingu — liczy się strategia i umiejętność unikania ciosów.