Podczas konferencji CX OEX Summit 2024, uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję wysłuchać power speech Miłosza Brzezińskiego, jednego z najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie psychologii biznesu. Miłosz Brzeziński skomentuje wyniki badania trendów Customer Experience (CX), przeprowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, partnera merytorycznego konferencji.
Wystąpienie Miłosza Brzezińskiego to obowiązkowy punkt programu dla każdego, kto chce zrozumieć, jak psychologia i nowoczesne podejście do zarządzania CX może wpłynąć na rozwój biznesu. Power speech, nie będzie prezentacją wyników badania, ale inspirującym komentarzem do najnowszych trendów w zarządzaniu doświadczeniami klientów. Miłosz Brzeziński w swoim unikalnym stylu opowie o tym, jak postrzeganie procesów CX może wpłynąć na efektywność biznesową, zaangażowanie klientów i budowanie lojalności. – więcej o swoim wystąpieniu mówi sam Miłosz Brzeziński – link.
Miłosz Brzeziński
Konsultant biznesowy, prowokacyjny interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego Thinktank, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki. Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Jest autorem prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in: Pracować i nie zwariować, Biznes czyli kupa ludzi, Życiologia, Jak pies z Kotem oraz Głaskologia. Gościnnie pojawił się także w pozycji Dekalog Szczęścia jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego. Miłosz na co dzień współpracuje z rynkiem biznesowym na całym świecie, inspirując liderów do działania, interpretując najnowsze trendy oraz wspierając rozwój organizacji i ludzi.