Customer Experience OEX Summit to konferencja skupiająca ekspertów i firmy z obszaru Customer Experience. Planujemy wystąpienia prelegentów, panele dyskusyjne, nowe doświadczenia i ogromną dawka wiedzy. Wstępem do tegorocznej edycji będzie wystąpienie dr Agi Szóstek.

Dr Aga Szóstek jest nie tylko autorką książek w obszarze CX, ale również strategiem i praktykiem,  prowadzi warsztaty dla firm i wspiera projekty w przedsiębiorstwach i zespołach. Uczestników konferencji z pewnością zainspiruje do analizowania i kreatywnego podejścia do zagadnień projektowania doświadczeń klienta.

Będzie mi ogromnie miło wystąpić na konferencji CX OEX Summit, która odbędzie się 11 października. Tam porozmawiamy o tym, jak projektować dobre doświadczenia klientów. To bardzo ważny temat ponieważ, gdy kiedy klienci zaciskają portfele i zastanawiają się, gdzie wydać pieniądze, zbudowanie emocjonalnej relacji z nimi sprawi, że będą chcieli je z wami –  nie z kimś innym.- mówi Agnieszka Szóstek, gość specjalny podczas II edycji CX OEX Summit

Od blisko 20 lat dr Aga Szóstek specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń klienta oraz świadczeniu wsparcia strategicznego zespołom projektowym i działom innowacji. Ponadto, aktywnie rozwija narzędzia wspomagające pracę projektantów i jest współgospodarzem podcastu „Catching The Next Wave” skierowanego do projektantów i liderów kreatywnych. Jest także współorganizatorką Experience Design Challenge – hackatonu dla projektantów doświadczeń.

https://www.linkedin.com/posts/oex_customerexperience-activity-7107690959886295042-s1ht?utm_source=share&utm_medium=member_desktop