Współpraca merytoryczna z Akademią Leona Koźmińskiego

Akademia Leona Koźmińskiego objęła patronatem merytorycznym konferencję CX OEX Summit 2024. Współpraca z prestiżową instytucją edukacyjną i specjalistami z obszaru nauki i świata akademickiego poszerzenie wiedzy i realizację badań zagadnień związanych z Customer Experience.

Cele współpracy

W ramach współpracy z ALK przygotowujemy kompleksowe badanie oraz raport dotyczący aktualnych trendów w obszarze CX. Badanie to pozwoli nam na:

· Analizę kluczowych trendów w dziedzinie Customer Experience w Polsce.

· Zbadanie inwestycji w rozwój CX w polskich firmach.

· Przedstawienie aspektu ludzkiego w procesach budowania doświadczeń klienta, co jest kluczowe dla zrozumienia pełnej perspektywy w relacjach z klientami.

Badanie, będzie miało charakter jakościowy i zostanie zrealizowane poprzez przeprowadzenie wywiadów z kluczowymi managerami CX w Polsce. Analiza wypowiedzi ekspertów na temat praktyk, wyzwań i przyszłych trendów w obszarze Customer Experience. Dogłębna analiza zebranych danych, umożliwi identyfikację najważniejszych rekomendacji w zakresie inwestycji oraz podejścia do CX.

Znaczenie współpracy

ALK, jako wiodąca uczelnia biznesowa, wnosi do naszej współpracy ogromną wiedzę akademicką oraz metodyki i doświadczenie w obszarze realizacji badań. Grupa OEX, jako lider w branży usług biznesowych dzięki pracy z różnorodnymi klientami posiada unikalny wgląd w realne potrzeby rynku i wyzwania, przed którymi stoją firmy w Polsce. Dzięki połączeniu tych dwóch wymiarów, jako organizator konferencji, widzimy ogromny potencjał, który wzmocni wymianę doświadczeń i wiedzy praktycznej.

Zapraszamy do uczestnictwa w CX OEX Summit 2024, gdzie zaprezentujemy wyniki raportu oraz śledzenia naszych publikacji.